20120926

Då går vi in vecka 26 idag (25+1). Nu är det 14 veckor kvar och jag bara längtar. Kan inte fatta att det bara har gtt 6 månader.... Tycker det har gått sjukt lång tid och nu bara längtar jag efter den lilla fisen!
 
Nu har vi bestämmt oss för vilkn vagn det blir iaf,  Emmaljunga City Cross capri brown 2013 :)
 
 
 
 
 
 
Vi har varit på första delen av föräldragruppen. Har svårt att se oss som föräldrar. Mig som mamma och Marcus som pappa, helt ovant haha.
Idag har jag varit ooch shoppas loss på väla. Tack gode gud för HM's mamma avd.
Imorgon ska vi på husvisning i Jonstorp,ska bli jättekul!
 
Nu är datumet satt för min sista dag på jobbet innan jag går på mammaledighet, 21 december är min sista dag.
Hoppas att vi har köpt ett hus till dess så att jag kan hålla på att fixa o dona tills bebisen kommer.
 
Nä nu ska jag snart ner o hämta upp sista tvätten :)
 
Finns även på www.blimammam.se alias cataleya86



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0