20120317

Lördag och helg, så skönt.

Veckan har gått bra på jobbet!
Igår var det after work som bar av till Bishop arms. Mycket trevligt och många skratt!
Sen blev det hemgång för min del när de andra skulle pysa vidare på bar runda.

Idag är det min andra gång på ridskolan och jag bara längtar. Kl 12 är det dax. Denna helg blir det både idag och imorgon då det är inställt nästa helg för tävlingar.

Men på onsdag har jag fått tid för privat träning i Mörarp.
Det längtar jag verkligen efter. Att få koncentrera mig på min hållning, fötter etc.

Efter ridningen idag blir det hem till brorsan då Bastian har kalas idag som fyllde 1 år i onsdags!

Nä nu ska jag strax göra mig iordning, ska inom Filborna arena och avsluta mitt träningskort då jag inte har tid för de när jag rider.
Men de gör absolut ingenting, för ridning är roligare än träning :)


Ha de bra allesammans, hoppas ni får en bra helg!


//Cataleya




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0