20120221

Tisdag, dimman ligger över Helsingborg. Det är kallt och regnigt.... :/ Trist tisdag.
I går tog vi bara det lugnt, blev lite små plock, vattna blommor etc. Idag åker älsklingen till Köping och jag skall sova hos kisserna :)

Som vanligt gick man upp 05.30 och när man börjar 9.15 så hinner man otroligt mycket på morgonen om man är morgonpigg.

Färga håret, damsuga, torka golven, måla naglarna diska etc. Detta slipper man då efter jobb, då kan man bara koppla av!



Imorgon kommer syrran ner, på torsdag bär det av till Borrby för begravning....
Som jag skrev i mitt förra inlägg så är det mycket som pågår i mitt liv just nu, och många tankar snurrar kring huvudet.

"stämmer de du har sagt, jag kan inte lita på det. Jag kommer få fram sanningen"


Snart har halva veckan gått och snart är de helg igen. På lördag ska jag shoppa lite känne ja, behövs nu :)

Nä nu skall jag sätta mig i dagens åk som är en audi a4, 09. Älskligen har köpt ny bil och synd att den bara ska stå när han åker iväg :)


Hoppas ni få en bra dag!







// Cataleya




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0