20121217

Måndag och jag har semester.
Det har hänt rätt mkt sen jag sist skrev.
 
I fredags var jag på Julgalan på Helsingborgs Arena. Super trevligt, dock så var maten sisådär, Loreen ställde in (en av anledningarna till att jag gick) men jag fick se Lasse Berghagen :) När han hade sjungit så hade bebis i magen sparkat sönder hörgersidan på mig så vi drog oss tillbaka kl 22.00.
 
 
I lördags flyttade vi till huset vi hyr. I går åkte vi ner till Mollbergs och åt en underbar hotellfrukost :)
 
Igår var lilla bebisen inte alls glad och jag hade så ont i magen. Det bränner i magen neråt, sen bränner det i huden precis där magen börjar. Ringde till 1177 idag för att kolla om de är som Marcus misstänkte igår och det var det nog.
 
Magen håller på att åka längre ner och när huden töjer sig så bränner det & det gör så j*la ont!
Just nu är jag i vecka 37 (36+5), 22 dagar kvar till BF, 92,1% avverkad tid :)
 
Idag har jag semester och jag har idag julpyntat, tvättat en maskin. Snart dax för lunch sen ska jag fixa alla våra kläder och bädda vagnen till bebisen :)
 
 
Imorgon blir det lunch med svärmor & älsklingen. Handla säng och skötbord, träffa Tess som fyller år idag och sen börja städa lägenheten.
Blir en lååång dag imorgon.......
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0