20120415

Söndag och det har varit en underbar helg!

I lördags var jag hemma hos Therese och tog en fika med henne & Wiggo. Hade supermysigt! Wiggo börjar ta sig i möbler nu och reser sig. Duktig kille!



Sen drog ja iväg o red. Fick Ozzy igen, han är helt underbar. Skulle inte banga en sekund att köpa honom :)


Drog hem o duschade, sen kom älsklingen o hämtade mig, åkte upp till Torekov och tog en räkmacka på hamnen i solen, underbart skönt! Sen åkte vi runder och tittade på gårdar och hus. Var inte hemma föräns kl 21.00. Underbart skön lördag.

Idag när jag vaknade var Marcus borta. Jag gick upp satte på kaffe, 15 minuter senare kom han hem och hade varit o handlat frukotbullar till oss ♥

Sen fastnade vi framför tv:en, filmen Salt. Vi satt helt klistrade. Kl 12.30, efter filmen beslutade vi oss för att åka till Kiviks musteri nere i Österlen.

Körde förbi Brösarps backar, så underbar utsikt.



Där nere tog vi helgbuffe, fläskestek, stekt potatis, gräddsås, rödkål & äppelmos. Mummms
 
Satt ute och åt i solen som bara brände på armar och ansikte. Helt underbart skönt.
Sen gick vi in o handlad upp oss på en massa päroncider, krämer etc på musteriet.

Nu sitter vi o tittar på avgörandet mellan Brynäs o SAIK.... Super spännande...(sakrastisk ton)


Imorgon är det jobb, och jag håller tummarna denna veckan!!


Natti natti


//Cataleya






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0